Mobilitásgarancia
A gyártó gondoskodásának köszönhetően Önnek többé nem kell aggódnia, ha az autója meghibásodása miatt kénytelen útját megszakítani. A gépkocsihoz biztosított Škoda vagy VW Mobilitásgarancia birtokában egy egész sor olyan szolgáltatás igénybevételére jogosult, amelyek segítségével zavartalanul folytathatja útját. Ez a gondoskodás - a leírt feltételek betartása esetén -, korlátlan ideig megilletheti Önt, mint Skoda vagy VW tulajdonos.

Kérjük, figyelmesen olvassa el a Mobilitásgarancia általános szolgáltatási feltételeket, mielőtt a szolgáltatásainkat igénybe venné!
Segélykérés az alábbi telefonszámokon lehetséges a nap 24 órájában az év minden napján:
- SKODA esetén
belföldről hívható, ingyenes zöld szám +36 80 204 256
külföldről is hívható telefonszám +36 1 345 1781
- VOLKSWAGEN esetén
belföldről hívható, ingyenes zöld szám +36 80 204 143
külföldről is hívható telefonszám +36 1 345 1776
Fontos tudnivalók
Mit kell tenni a segélykérés bejelentésekor?
Gépkocsija meghibásodása esetén Önnek és utasainak magas színvonalon nyújt segítséget a Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ, ahol idegen nyelveken is beszélő munkatársak várják hívását és kapcsolatot teremtenek a külföldi partnerekkel. A szolgáltatásokra kizárólag akkor jogosult a gépjármű vezetője és utasa, ha az igénybevétel előtt haladéktalanul, de legkésőbb a meghibásodás észlelését követő 24 órán belül kapcsolatot teremt a Mobilitásgarancia Segélyhívó Központtal. Segélykérés esetén a földrajzi helytől függően következő lehetőségek közül választhat:
A Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ hívása belföldről A (06-80) 204-256-os vagy a (06-1) 345-1781es telefonszám hívásával Ön igénybe veheti - az adatok azonosítása után - szolgáltatásainkat.
A Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ hívása külföldről
Szíveskedjen a magyarországi (36) és a budapesti (1) előhívó-számot tárcsázni a 345-1781-es telefonszám előtt. Amennyiben Ön a telefonhívás költségét számlával igazolni tudja, úgy a Magyar Autóklub központjában utólag megtérítik Önnek. A külföldön történt meghibásodásoknál a Mobilitásgarancia igazolásának legbiztosabb forrása a szervizfüzetben megtalálható szervizigazolások megléte, ezért a gördülékenyebb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy a gépjármű (külföldön és belföldön történő) használata közben, a szervizfüzetet mindig jól elérhető helyen tárolják a gépjárműben.
Mielőtt telefonál, kérjük, gyűjtse össze az alábbi adatokat:
- Alvázszám
- Rendszám
- Mobilitásgarancia érvényessége
- Kedvezményezett neve, címe
- Visszahívható telefonszám
- Meghibásodás természete
- Meghibásodás földrajzi helye
- Kilométeróra-állás
Hasznos tanácsok
- Annak érdekében, hogy a segélyhívás után a gépkocsi üzemképességét a lehető leghamarabb biztosítani tudjuk, a segítségnyújtás megérkezéséig szakmai ismeretek hiányában ne kezdjen bele önállóan vagy harmadik fél segítségével a javításba!
- Kövesse a gépjármű használati utasításában szereplő ajánlásokat!
- Mindig a hivatalos szervizközpontokat válassza a javításhoz!
- Dokumentálja a folyamat során felmerült költségeket, és őrizze meg a számlákat!