1. Full-Auto Kft. SKODA és VW Márkaszerviz
  2. Mobilitásgarancia
Tippek

Mobilitásgarancia

A gyártó gondoskodásának köszönhetően Önnek többé nem kell aggódnia, ha az autója meghibásodása miatt kénytelen útját megszakítani. A gépkocsihoz biztosított Škoda vagy VW Mobilitásgarancia birtokában egy egész sor olyan szolgáltatás igénybevételére jogosult, amelyek segítségével zavartalanul folytathatja útját. Ez a gondoskodás - a leírt feltételek betartása esetén -, korlátlan ideig megilletheti Önt, mint Skoda vagy VW tulajdonos.

Mobilitásgarancia Open Corner

Kérjük, figyelmesen olvassa el a Mobilitásgarancia általános szolgáltatási feltételeket, mielőtt a szolgáltatásainkat igénybe venné!

Segélykérés az alábbi telefonszámokon lehetséges a nap 24 órájában az év minden napján:

  • SKODA esetén

belföldről hívható, ingyenes zöld szám +36 80 204 256

külföldről is hívható telefonszám +36 1 345 1781

  • VOLKSWAGEN esetén

belföldről hívható, ingyenes zöld szám +36 80 204 143

külföldről is hívható telefonszám +36 1 345 1776

Fontos tudnivalók

Mit kell tenni a segélykérés bejelentésekor?

Gépkocsija meghibásodása esetén Önnek és utasainak magas színvonalon nyújt segítséget a Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ, ahol idegen nyelveken is beszélő munkatársak várják hívását és kapcsolatot teremtenek a külföldi partnerekkel. A szolgáltatásokra kizárólag akkor jogosult a gépjármű vezetője és utasa, ha az igénybevétel előtt haladéktalanul, de legkésőbb a meghibásodás észlelését követő 24 órán belül kapcsolatot teremt a Mobilitásgarancia Segélyhívó Központtal. Segélykérés esetén a földrajzi helytől függően következő lehetőségek közül választhat:

A Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ hívása belföldről A (06-80) 204-256-os vagy a (06-1) 345-1781es telefonszám hívásával Ön igénybe veheti - az adatok azonosítása után - szolgáltatásainkat.

A Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ hívása külföldről

Szíveskedjen a magyarországi (36) és a budapesti (1) előhívó-számot tárcsázni a 345-1781-es telefonszám előtt. Amennyiben Ön a telefonhívás költségét számlával igazolni tudja, úgy a Magyar Autóklub központjában utólag megtérítik Önnek. A külföldön történt meghibásodásoknál a Mobilitásgarancia igazolásának legbiztosabb forrása a szervizfüzetben megtalálható szervizigazolások megléte, ezért a gördülékenyebb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy a gépjármű (külföldön és belföldön történő) használata közben, a szervizfüzetet mindig jól elérhető helyen tárolják a gépjárműben.

Mielőtt telefonál, kérjük, gyűjtse össze az alábbi adatokat:

  • Alvázszám
  • Rendszám
  • Mobilitásgarancia érvényessége
  • Kedvezményezett neve, címe
  • Visszahívható telefonszám
  • Meghibásodás természete
  • Meghibásodás földrajzi helye
  • Kilométeróra-állás

Hasznos tanácsok

  • Annak érdekében, hogy a segélyhívás után a gépkocsi üzemképességét a lehető leghamarabb biztosítani tudjuk, a segítségnyújtás megérkezéséig szakmai ismeretek hiányában ne kezdjen bele önállóan vagy harmadik fél segítségével a javításba!
  • Kövesse a gépjármű használati utasításában szereplő ajánlásokat!
  • Mindig a hivatalos szervizközpontokat válassza a javításhoz!
  • Dokumentálja a folyamat során felmerült költségeket, és őrizze meg a számlákat!

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

Hölgy Hölgy
Úr Úr
Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.