Esemény
2019.07.01.

Immár 16. alkalommal a Tour de France főtámogatója a ŠKODA

A ŠKODA hivatalos főszponzorként és járműpartnerként jelenik meg a kerékpársport e tekintélyes eseményén, amelyet a cseh autógyártó idén már 16. alkalommal támogat a verseny vezetősége és szervezői rendelkezésére bocsátott gépkocsikkal. A járműflottát összesen 250 autó alkotja, köztük a KODIAQ és KAROQ SUV-modellekkel, illetve a márka OCTAVIA „bestsellerével” és SUPERB csúcsmodelljével.
tour de france 2019

› A ŠKODA AUTO már 2004 óta a Tour de France szponzora

› Egy ŠKODA SUPERB szolgál Christian Prudhomme versenyigazgató mobil irányítóközpontjaként

› Ismét a cseh autógyártó a pontverseny élén álló versenyzőnek járó Zöld Trikó szponzora

› A „To the Greatest Family of all: Cyclists” kampány célja a kerékpárosok nemzetközi közösségének megszólítása

Mladá Boleslav / Budapest, 2019. július 01. – Idén immár 16. alkalommal támogatja a ŠKODA főszponzorként és járműpartnerként a Tour de France viadalát, s összesen 250 gépkocsit bocsát a verseny vezetősége és szervezői rendelkezésére. Ezek élén jár majd a Christian Prudhomme versenyigazgató számára, a Red Car feladatára biztosított ŠKODA SUPERB. A ŠKODA emellett a Zöld Trikó szponzora is, a francia körverseny pontversenyének élén álló kerékpáros trikóján így sorozatban már ötödik alkalommal tűnik fel az autógyártó emblémája. A kerékpársport rajongói a hivatalos Tour de France mobiltelefonos alkalmazás – ugyancsak „powered by ŠKODA” – révén tájékozódhatnak bármikor a verseny legfrissebb eseményeiről.

Alain Favey, a ŠKODA AUTO igazgatótanácsának az értékesítés és a marketing területeiért felelős tagja hangsúlyozta: „A Tour de France hivatalos főtámogatójaként a világ egyik leginkább érzelemdús sporteseménye keretében jelenhetünk meg márkánkkal a kerékpározás és a sport rajongóinak milliói előtt. Márciusban a Tour de France rendezőjével, az A.S.O. szervezettel, 2023-ig további öt esztendőre meghosszabbítottuk immár jó néhány éve tartó partneri együttműködésünket, újabb közös sikerek alapjait teremtve meg, illetve ismét kiemelve a kerékpársport, s ezzel a Tour de France szponzori tevékenységeink körében betöltött központi jelentőségét.”

A ŠKODA hivatalos főszponzorként és járműpartnerként jelenik meg a kerékpársport e tekintélyes eseményén, amelyet a cseh autógyártó idén már 16. alkalommal támogat a verseny vezetősége és szervezői rendelkezésére bocsátott gépkocsikkal. A járműflottát összesen 250 autó alkotja, köztük a KODIAQ és KAROQ SUV-modellekkel, illetve a márka OCTAVIA „bestsellerével” és SUPERB csúcsmodelljével.

Idén ismét egy egészen különleges ŠKODA vezeti majd fel a mezőnyt: a vörösre fényezett ŠKODA SUPERB Christian Prudhomme, a Tour versenyigazgatójának mobil vezérlőközpontja, ahonnan fejlett kommunikációs technika segítségével irányíthatja majd a versenyt. A ŠKODA SUPERB a járműflotta egyedüli tagjaként a kerékpárosokkal közösen halad majd át a célvonalon.

A 106. Tour de France július 6-tól 28-ig tart

A nagy hagyományokra visszatekintő, idén már 106. alkalommal megrendezett kerékpárverseny „Grand Départ” eseményére – az ötszörös Tour-győztes Eddy Merckx előtti tiszteletadásként – július 6-án a belga fővárosban, Brüsszelben gyűlik össze a nemzetközi kerékpársport elitje. A belga versenyző összesen 34 szakaszgyőzelmével mind a mai napig rekorder e tekintetben. A verseny összesen 3640 kilométeres útvonala 21 szakaszon át vezeti a 176-tagú mezőnyt. A különleges etapok közé tartoznak például az alpesi hegyi szakaszok, ahol a Col de Cars, a Col d’Izoard és a Col du Galibier hágókkal is megbirkóznak a profi kerékpárosok. A mezőny július 28-án a jól ismert párizsi Champs-Élysées-n ér célba.

„To the Greatest Family of all: Cyclists” ŠKODA-kampány – VIP Tour-utazás a nyeremény

A kerékpársport idei nagy eseményére indítja el a ŠKODA új, 360 fokos „To the Greatest Family of all: Cyclists” kampányát, amely a kerékpársport iránti szenvedély, illetve a világméretű kerékpáros közösség összetartásának és dinamizmusának kifejezője. A kampány egyaránt fut a televízióban és a közösségi média Facebook, YouTube és Instagram csatornáin, az autógyártó importőrei pedig a vállalat WeLoveCycling.com weboldalát vehetik igénybe a kampány nemzetközi aktiválására. A kerékpársport iránt érdeklődők a világ legnagyobb kerékpáros versenyéről szóló számos további információ mellett nyereményjátékot is találhatnak az oldalon, amelynek keretében a ŠKODA exkluzív VIP-utazást kisorsolva kínál lehetőséget a Tour de France testközelből megélhető élményére.

A ŠKODA mindemellett a hivatalos Tour de France mobiltelefonos alkalmazás exkluzív partnere is, amelynek részletes információival a sportrajongók akár menet közben is mindenkor jól tájékozottak maradhatnak. A verseny pillanatnyi állása és a Live-Ticker mellett az alkalmazás valós idejű GPS-tracking lehetőséget és versenyzői profilokat, illetve még sok mást is kínál. Az alkalmazás díjmentesen tölthető le és Android, illetve iOS operációs rendszereken használható.

A ŠKODA története kerékpárokkal indult

A ŠKODA kerékpársport iránti szenvedélye egészen a vállalat történetének kezdetéig nyúlik vissza. 1895-ben Václav Laurin és Václav Klement kerékpár-manufaktúrát nyitott a csehországi Mladá Boleslavban, ahol a Voiturette A formájában már tíz évvel később a fiatal cég első autója is kigördült a gyárcsarnokból. A Laurin & Klement és a ŠKODA 1925-ben egyesült. A Tour de France és a spanyol kerékpáros körverseny, a Vuelta mellett a cseh autógyártó számos további nemzetközi kerékpárverseny, valamint országos és nemzetközi tömegsport-rendezvény támogatója, a kerékpártartozékok pedig a márka bővített termékkínálatának állandó elemei.